Je bezoekt deze pagina omdat je een klacht hebt of wilt weten hoe onze klachtenprocedure werkt. Bij bejeacmu werken mensen en mensen kunnen fouten maken. Wij willen graag leren van onze fouten en jouw verbeterpunten. Graag zoeken we samen naar een passende oplossing. Heb je een klacht of verbeterpunt? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij helpen je graag verder.

Eerst nog even dit... wil je een product retourneren? Bezoek dan hier onze retourpagina. Informatie over de garantie kun je onderaan deze pagina vinden.

De klacht melden
We vinden het vervelend als de uitvoering van de overeenkomst niet naar tevredenheid is verlopen en willen graag samen zoeken naar een oplossing. We vragen je om klachten zo snel mogelijk schriftelijk aan ons kenbaar te maken. Dit kun je doen door een mailtje te sturen naar info@bejeacmu.nl met vermelding van het bestelnummer. Tijdens kantooruren proberen wij binnen twee uur een eerste reactie te sturen.

Behandeling van de klacht
Soms lukt het niet om direct een antwoord of oplossing te geven. Bijvoorbeeld als wij eerst contact op moeten nemen met een derde partij, zoals bijvoorbeeld PostNL of Klarna. In dat geval ontvang je van ons een eerste reactie met een termijn wanneer je wel een inhoudelijke reactie van ons mag verwachten.

Oplossing van de klacht
Een standaard oplossing bestaat in onze ogen niet. Elke klacht vraagt om een passende oplossing op maat. De ene keer kan dit bijvoorbeeld een vervangend artikel zijn en de andere keer een vergoeding van het aankoopbedrag. We kunnen dan ook niet vooraf al opties aanbieden. Dit bekijken we per klacht.

Bemiddeling
Komen we samen niet tot een passende oplossing? Dan is het mogelijk bemiddeling aan te vragen bij Stichting Webwinkelkeur. Meer informatie over deze procedure en bemiddeling door Stichting Webwinkelkeur kun je hier vinden.

Geschillencommissie
Is er ook na bemiddeling door Stichting Webwinkelkeur geen passende oplossing gevonden? Dan is er de mogelijkheid om de klacht voor te leggen aan de door Webwinkelkeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie. De uitspraak hiervan is bindend en zowel de ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze commissie zijn kosten verbonden die door de consument betaald dienen te worden aan de betreffende commissie.

Het Europees ODR Platform
Ook is er de mogelijkheid om een klacht voor de leggen aan Het Europees ODR Platform.

Heb je een vraag over de klachtenprocedure? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij helpen je graag verder.

Garantie

bejeacmu staat ervoor in dat de producten/diensten voldoen aan de overeenkomst. Kortom, je mag verwachten dat het product voldoet aan de specificaties die op onze website bij het product staan vermeld. Denk bijvoorbeeld aan afmetingen, kleur, materiaal gebruik, etc. Daarnaast staat bejeacmu ervoor in dat de producten geschikt zijn voor 'normaal gebruik'. Onder normaal gebruik verstaan we gebruik waarvoor het product is gemaakt. Een schaar moet scherp genoeg zijn om mee te knippen, een kraal moet voorzien zijn van een rijggat om de kraal te kunnen gebruiken, etc. 

Eventuele gebreken of verkeerd geleverde producten dienen binnen twee weken na levering schriftelijk aan bejeacmu gemeld te worden.  Dit kan door te mailen naar info@bejeacmu.nl onder vermelding van het bestelnummer. Terugzending dient te geschieden in de originele verpakking en bij verkeerd geleverde producten in nieuwstaat verkerend.

Fabrieksgarantie & Wettelijke garantie
Wettelijke garantie wil zeggen dat je recht hebt op een goed product. Zoals we hierboven al kort hebben beschreven mag je een product verwachten dat voldoet aan de spcificaties en geschikt is voor 'normaal' gebruik. Een product is niet goed indien het product niet compleet is, beschadigd is, kapot is of niet goed werkt of je er niet mee kunt doen wat bejeacmu heeft beschreven op haar website. Bijvoorbeeld een schaar die niet goed knipt of een waterdicht horloge dat toch niet waterdicht is. Gaat het product buiten jouw schuld om binnen 6 maanden na aankoop kapot? Dan heb je recht op reparatie of vervanging van het product.

De garantie die bejeacmu geeft staat gelijk aan de fabrieksgarantie. Dit betekent dat je naast de wettelijke garantie ook recht hebt op de fabrieksgarantie. bejeacmu geeft standaard 12 maanden garantie op haar producten. Voor sommige producten zoals speciale apparaten gelden afwijkende garantieperiodes die kunnen oplopen tot 24 maanden. Gaat het product buiten jouw schuld om kapot binnen de garantietermijn? Dan heb je recht op reparatie of vervanging van het product.

Wanneer geldt de garantie niet?

  • Indien de consument het product zelf heeft geprobeerd te repareren, bewerkt of heeft laten bewerken door een derde;
  • De geleverde producten aan abnormale omstandgheden zijn blootgesteld of anderzins onzorgvuldig worden behandeld of in strijd zijn met de aanwijzingen van bejeacmu en/of op de verpakking behandeld zijn;
  • De ondeugdelijkheid geheel of gedeeltelijk het gevolg is van voorschriften die de overheid heeft gesteld of zal stellen ten aanzien van de aard of kwaliteit van de toegepaste materialen.

Heb je een vraag over de garantie op onze producten? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder.

 

 


 

© 2018 - 2020 bejeacmu | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel